2015/08/31

31.08.2015// Byszi w obiektywie

 Bardzo lubię robić ludziom zdjęcia, eksperymentować. Ostatnio jednak, postanowiłam zobaczyć jak to jest, stanąć, po drugiej stronie obiektywu, gdy jego oko zwrócone jest w moją stronę. Czułam się a prawdę skrępowana. Zazwyczaj w tej kwestii zdawałam się na jedną zaufaną osobę, przy której nie bałam się zapozować, lecz gdy postanowiłam zabawić się w modelkę przed kim innym, nagle, nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Praca modelki nie jest łatwa, trzeba mieć na siebie pomysł. Co innego jest mówić komu jak ma się ustawić a samemu dostosować się do podobnych uwag.
Mimo wszytsko myślę jednak, że zdjęcia nie wyszły najgorzej i nadają się do publikacji. Może jeszcze w niedalekiej przyszłości stanę znów przed obiektywem i pokażę wam efekty.
Wrócę,
Byszi☮





4 komentarze:

  1. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia :*
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, szczególnie te portretowe ;) piękna modelka
    Obserwuję ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja uwagę przyciągnęły włosy, fantastyczne, marzyłam o takich. Zdjęcia również mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz cudowną figurę i włosy! jejkuś
    zapraszam do Siebie!
    http://gtvhjk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń