2015/08/22

22.08.2015//Zależy jak leży.

 Wszystko siedzi w twojej głowie. Jeśli będziesz sobie powtarzał, że ci się nie uda, że w siebie nie wierzysz, to w niczym ci to nie pomoże, Ważne jest dobre nastawienie. Warto jest sobie powiedzieć: "Tak! Dam radę! Jak nie ja, to nikt tego za mnie nie zrobi!". Uwierz mi, każdemu zdarzają się złe chwile, momenty, dni, miesiące, lata. Niestety samo się nie zmieni, od siedzenia i narzekania na to jak mi źle. Jasne, możesz siedzieć i życzyć źle osobom, które może i w spewnym sensie na to zasłużyły, ale nie zmienisz tym nic. Jeśli masz z kimś jakiś problem, to po prostu, człowieku, podejdź i go, do cholery jasnej, rozwiąż.

 Jeśli chodzi już o złe dni... Nie daj po sobie poznać. Ludzie uwielbiają czerpać radość z tego jak to innym jest źle a jak im wspaniale. Można to nazwać podnoszeniem sobie samooceny kosztem innych. Jak kształtują się media? Na nieszczęściach, skandalach, śmierci, chorobie i trzęsieniach ziemi. Słyszałeś kiedyś, tak szczerze, aby powiedzieli w telewizji "UWAGA, UWAGA, PANI BASIA Z KRAKOWA WŁAŚNIE URATOWAŁA SWOJEGO PSA Z RĄK OPRYSZKÓW! GRATULUJEMY PANI BASIU!" Nie. Nie słyszałeś nic podobnego. Czemu? Bo media nie mówią o takich rzeczach. Dlaczego? Bo doskonale zdają sobie sprawe z tego, że my, ludzie, jesteśmy wygłodniali złych informacji ze świata, żeby potem o nich poplotkować z sąsaidką z mieszkania nr 54.

 "SORRY, I'M FINE" 

 Nie dajcie innym żerować na swoim nieszczęściu. Idźcie z uśmiechem i dobrym nastawieniem przed siebie. Inaczej zostaniecie w czarnej dupie, za przeproszeniem.
Wrócę na pewno,
Byszi! ☮
Na zdjęciach: Ania Felińska
Foto: Julia Byszkowska

8 komentarzy:

  1. Zupełna prawda wszystko zależy od naszego myślenia!!!
    Kiedys słyszałam ze nasze myśli przyciągają do nas nasze pragnienia!!!
    Wiec czemu wciąż narzekasz!!!

    Zapraszam do mnie
    Zapraszam na akcje Wakacje z blogerkami
    Dzisiaj z grubej rury to co mnie wkurw....a a dotyczy również Ciebie

    http://rogatyaniol19.blogspot.co.uk/?m=1

    A ja się jeszcze rozejrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałaś tam praktycznie samą prawdę, lubię takie blogi jak twój. Jesteś dobrym fotografem, ale długo nie pociągniesz na robieniu zdjęć innym. http://de-christopher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć takie słowa, ale chciałabym wiedzieć, dlaczego uważasz, że nie dam rady?:)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, piękna dziewczyna. Pozdrawiam, Milena!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis ;D
    Zgadzam się media przedstawiają tylko złe informacje.
    Bardzo ładne zdjęcia też bardzo lubię fotografie.



    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/08/kobieta-i-jej-wymagania-zapraszam-na.html - Zapraszam. Obserwacje mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia ! http://patinna.blogspot.com/?m=0 cześć zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia i świetny fotograf :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia ♥ i świetny post

    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń