2015/08/07

07.08.2015// zapomnienie

 Boję sie zapomnienia. Boję się go jak niczego innego. Strach, przed tym, że ktoś z kim mam cudowną relację, mogłby o mnie zapomnieć, momentami mnie paraliżuje. Przeraża mnie to, że pewnego dnia, mogę przestać dla kogoś znaczyć tak wiele jak w danej chwili znaczę, że moje uczucie już nie będzie odwzajemniane. Mam nadzieję, że tym razem mnie to nie spotka.
A co z zapomnieniem po śmierci? Nawet jeśli dokonamy czegoś wielkiego, za kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt po naszej śmierci, zostaniemy zapomnieni. Będziemy kolejnym martwym ciałem pod ziemią, i nikt już o nas nie będzie pamiętał, mówił, wspominał.
Weźmy na warsztat upadłe gwiazdy kina czy sceny muzycznej. Wiele z nich jeszcze nie umrło, ale na przykład większość moich rówieśników nie ma pojęcia co to Budka Suflera, Depeche Mode, czy The Beatles (przysięgam, są takie osoby, nie żartuje)...  Zespoły o których kiedyś huczał cały świat, albo chociaż Europa zostały zapomniane przez dużą część ludzi, nie wspominając już o solistach.
Zapomnienie... Z czasem dotknie każdego z nas. Gdy o tym myśle czuję się jakbym właśnie dostawała sierczysty cios w policzek. To tak jakbym sobie pomyślała: "Hej, nieważne co zrobisz, niedługo i tak nikt nie powie o Tobie ani słowa, będziesz nikim, kolejnym byłym istnieniem.". chc
Napewno, nie chcę aby osoby, które dla mnie znaczą wszytsko, zapomniały o tym co jest między nami, to byłby cios prosto w serce.
A wy, czego się boicie?
Wrócę,
Byszi☮





Na zdjęciach: Magda Kociuba, a tu link do bloga Madzi KLIK

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! <3

    Zapraszam do siebie http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Ja boję się, że kiedyś za pare lat nie będę miala kontaktu z moja przyjaciółką..

    http://hair-makeupnails.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Dlatego trzeb arobić wszytsko, żeby utrzymać to na czym nam zależy.

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia i bardzo mądry wpis



    Ideas-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    polinapaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tu nie czyta do końca, a myślałam, że dość wyraźnie jest napisane, że na zdjeciach jest Magda.

      Usuń