2015/08/23

23.08.2015// Co znaczy odległość, gdy uczucia są tak ogromne?

 Przyjaźń na odległość? Trudna? Zależy dla kogo. Jeśli komuś bardzo zależy, odleglość jest niczym. Dla mnie, znakomitym przykładem udanej przyjaźni na odległość, jest ta dwójka, która pojawia się dziś na zdjęciach. Widać między nimi ogromną więź, której nie chcą przerwać. To piękne, można by rzec, że wzruszające.

 Prawda jest taka, że jeślli nam zależy, jesteśmy w stanie utrzymać każdą relację, nie ważne czy dzieli nas 50, 300, czy 1200 kilometrów. Jesteśmy w stanie pomóc sobie na odległość, a gdy widzimy już tą osobe przy nas nie jesteśmy w stanie wypuścić jej z rąk - prześladuje nas świadomość, że niedługo znów jej zabraknie. No cóż, "życie to nie film romantyczny, tylko wieczne kłopoty".

 Jeśli macie przyjaciela, przyjaciółkę, swoją drugą połówkę daleko od siebie i mimo wszytsko dajecie radę sobie z odległością, wyślijcie do mnie swoje historie, z wielką chęcią je przeczytam, może potem jakoś wykorzystam (?).
Historie przesyłajcie do mnie na ->fejsa<- lub na ->e-mail<-
Wrócę,
Byszi ☮




2 komentarze:

  1. Świetny post !
    Mam przyjaciela za granicą. Bardzo mi go brakuje lecz wiem że i tak niedługo sie z nim zobaczę.

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Istnieję dużo przyjaźni, a nawet miłości na odległość, trzeba tylko chcieć! Ja mam przyjaciółkę internetową :) Świetny post.

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń