2015/01/07

Czasami mam ochotę zamknąć się w swoim pokoju, nigdzie nie wychodzić, z nikim nie utrzymywać kontaktu. Bo jest źle? Nie, nie jestem kolejną czternastolatką, która ubolewa nad tym jak to jej mama na nią nakrzyczała. Mam dość tych spojrzeń w szkole, zainteresowania moją osobą, które jest wręcz onieśmielające. Aż nie poprawne. Jak każda nastolatka w moim wieku miewam te malutkie miłostki, które niepozornie wnoszą w moje życie kolejne doświadczenia - odrzucenie, miłość, samotność, szczęście. Takie skrajne, ale balansujące na tej samej cienkiej linii, jak akrobata w cyrku, w końcu łączą się w jedno i niczym bomba wybuchają, w najmniej spodziewanym momencie.
Czas zimy to dla mnie czas melancholii, zamyślenia, czasem i przygnębienia. Nie wiem czemu.
Może ze względu na zimno panujące dookoła, a może chodzi o ciemność, nawet w ciągu dnia i szarość tego malutkiego miasteczka.
A jak tam wasze nastroje?

FOT. Paulina Dworniczek
Na zdjęciach ja:)
Wrócę,
Byszi

5 komentarzy:

  1. sliczne zdjecia <3 i fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajnie piszesz .. :) A na zdjęciach wyszłaś ślicznie :D
    Mogę wiedzieć czym robisz zdjęcia ? :*
    Obserwuje <3 http://veroonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie! :*
      Paulina używa Nikona D3100.
      .

      Usuń
  3. Popieram, fajnie piszesz, tylko nie rozumiem trochę jednej kwestii może właśnie dlatego, że jestem mężczyzną ...a mianowicie to źle jeżeli dziewczyna czuje zainteresowanie ze strony mężczyzn ?
    A zdjęcia genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że nie źle, bardziej może chodzi o to, że jestem w gimnazjum, i padają dość nie fajne komentarze, co oni by z tą Byszi nie zrobili. Fajnie jest usłyszeć parę komplementów, ale niekoniecznie w takiej formie, haha.
      I dziękuje!

      Usuń