2015/01/13

Oliwka po raz drugi!

"Każdy dzień jest zaproszeniem do szczęścia" - Aldona Różanek
Po ostatnim poście dostałam kilka wiadomości, że wyglądam na przygnębioną, smutną. Mam jednak szczęście uświadomić wszystkich tych ludzi, że są w błędzie. Jestem ostatnio jedną ze szczęśliwszych osób mojego otoczenia, które próbują nasycać swój umysł każdym pozytywnym przeżyciem, wypierać co złe, a wspomnieniami wracać do najlepszych chwil w życiu. Nie jestem zdania takiego, że najlepiej to usiąść w kącie i się nad sobą zacząć użalać, tak jak to niektórzy robią. Nie, wręcz przeciwnie! Głowa do góry i idź dalej, bo cokolwiek by się nie wydarzyło, zawsze może być gorzej i nie warto się przejmować, każdą drobnostką. Uwielbiam osoby uśmiechnięte, pełne chęci do życia, pozytywnej energii. To te właśnie osoby nadają tempo życiu. Sama staram się od nie dawna być taką właśnie osobą, przekazywać innym dobrą energię.
A Wy, jesteście szczęśliwi? ;)
Mod. Oliwia Bogacz
Wrócę, 
Byszi










5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Mam nadzieje ze nie zmarzlaś :)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwii było troszkę zimno, ale bez przesady. I dziękujemy!

      Usuń
  2. Ale jestes sliczna. :) Cudna stylizacja :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Oliwia nie ja:) Ale Oliwia jest miło i dziękuje:)

      Usuń