2015/01/22

Zimo! Gdzie jesteś?

 Znalazłam te zdjęcia na komputerze, i ileż one wspomnień przywołały. Na ogół nie lubię zimy, za to, że trzeba się ciepło ubierać, ciągle się choruje, ale przecież trzeba spojrzeć czasem na świat, przez różowe okulary, tak też zrobiłam i myślę, że zimę da się lubić, chociażby za ten piękny, śnieżny, zimowy krajobraz... którego w tym roku, ani widu, ani słychu. Niby z jednej strony fajnie, bo tak nie marznę, mogę ubrać się cienko i się nie przeziębię, ale każdy medal ma swoją drugą stronę, i jednak troszkę brakuje mi tego skrzypiącego pod nogami śniegu na chodnikach.
Jutro wybieram się na sesje tematyczną z nową modelką. Temat to tajemnica, jak zdradzę nie będzie niespodzianki, na razie samo przedsięwzięcie mi się podoba i liczę na wspaniałe efekty, zobaczymy!
FOT. Paulina Dworniczek
Mod. Ja:)
Wrócę,
Byszi☯


7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;) Zapraszam do mnie
    -----> http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zime <3 ten śnieg lampki ahh <3 <3 kochamm <3
    Obserwuje i miłobyłoby mi było jakbyś mi tez zaobserwowała :)

    luusia-lusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na efekty sesji ciekawa jestem co wymyślisz ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia:D

    beauty-and-life21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia ;))))

    OdpowiedzUsuń