2015/01/28

Przemek!

 "Dobry przyjaciel jest wielkim darem nieba"
Każdy przyjaciel, jakiego mieliśmy w swoim życiu, powinien dostać teraz podziękowania. I to nie tylko tacy z nich, którzy byli zawsze i pomagali. Podziękowanie należy się nawet tym, którzy byli, a już ich nie ma. Z różnych powodów nas zostawiali, ale warto pamiętać, że jak bardzo by nas nie zranili, każdy z nich nauczył nas czegoś nowego, dał nowe doświadczenia, każdy z nich coś do naszego życia wniósł. Wiadomo jednak, że w pierwszej kolejności podziękujemy przyjaciołom, którzy są, pomagają, lub po prostu się z nami pośmieją.
Przez moje życie przewinęło się tyle osób, co ubrań przez pralnię chemiczną. I ja nie mogłabym inaczej, jestem duszą towarzystwa i potrzebuje ludzi w około siebie, lecz przyjaciół staram się wybierać ostrożnie, aby jak najmniej razy się potknąć i po raz kolejny "stłuc kolana". 
Życzę wszystkim wam najlepszych przyjaciół pod słońcem, a wszystkim moim którzy byli i są z całego serca dziękuje!
Mod. Przemek Rak
Wrócę,
Byszi☯




14 komentarzy:

  1. Pierwszy raz jestem na tym blogu, ale na pewno nie ostatni i będę zaglądać tutaj na bieżąco.
    Bardzo spodobał mi się Twój sposób pisania oraz zdjęcia. Powodzenia w dalszym blogowaniu!:)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ci bardzo! :) wpadaj jak najczęściej:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mam do ciebie prośbę:) jeśli nie obserwujesz to chociaż nie kłam, będzie mi miło:)

      Usuń
  3. Każdy przyjaciel w naszym życiu jest ważny, ponieważ jakoś wpłynął na nasza osobę. Ja na razie przyjaciół nie szukam, ale też jestem osobą, która potrzebuje ludzi wokół siebie.
    A Przemek jest słodziutki, haha.
    Pozdrawiam i pozostawiam z najlepszymi życzeniami.

    http://liten-bjorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemek jest najsłodszy na świecie haha, dziękujemy!

      Usuń
  4. Miałem kiedyś przyjaciółkę. Chryste, niemalże siostrę. Przez 2 lata. Po niecałym roku okazało się, że mamy oboje niezwykle silne charaktery i zbyt często stawiamy na swoim. W końcu się rozłamaliśmy i nie jesteśmy w stanie do siebie wrócić.

    Pozdrów Przemka. Moja przyjaźń była mniej "słodka". Nigdy nie powiedzielibyśmy o sobie dobrego słowa, ani za nic nie podziękowali.

    Koza z www.niewiernykoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemek pozdrowiony!
      Mam jednak nadzieje, że coś wprowadziła do twojego życia, nauczyła cię czegoś.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Hej super blog i rewelacyjny post i przede wszystkim zdjęcia. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam, ze startujes w blogu roku, powodzenia! :)
    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaźń to z pewnością wyjątkowa więź, obce sobie osoby stają się sobie bliskie :) Wspaniale jest mieć kogoś, na kogo można liczyć, wyżalić się mu a on nas pocieszy. Życie w samotności jest bardzo trudne, więc warto się otworzyć na innych, choć ludzie mogą nas zranić, to warto zaryzykować ;) Widać po twoich wpisach, że jesteś osobą pełną pasji. Obserwujemy twojego bloga i czekamy na nowe posty!
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo!
      już lecę zobaczyć waszego bloga!

      Usuń
  8. Fajnie, że masz przyjaciela :)
    Obserwuję ;*
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń