2016/03/08

Targi Ślubne, Jelenia Góra, 2016

 Dziś mało skromnie, bo będę się chwalić. A myślę, że jest czym, bo wzięłam udział w pokazie mody ślubnej oraz koktajlowej, na Targach Ślubnych. Zaprezentowałam trzy sukienki które będziecie mieli okazje zobaczyć na zdjęciach poniżej (jedną ślubną, dwie koktajlowe). Nad moją fryzurą pracował Adrian Turlejski, z salonu fryzjerskiego "Elixir" w Jeleniej Górze, makijaż wykonały makijażystki salonu Douglas.







Ślub jak jak z bajki, czyli targi ślubne w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze.
Organizacja: Magdalena Pruś VESNA bajeczne wesela / fabulous weddings in Poland 
Dwie ostatnie fotografie wykonał: StudioPlener Robert Ignaciak

5 komentarzy:

  1. Piękne sukienki i zdjęcia <3 Są naprawdę świetne :)
    Zapraszam do siebie ;) http://olivvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i bardzo piękny wygląd :) zazdroszczę takich targów!
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OOo coś dla mnie, w czerwcu wychodzę akurat za mąż, więc cieszę się, że trafilam na Twojego posta :)
    sukienki fantastyczne, ta princeska i ta krotka, to jest chyba jedna i ta sama, ale odpinana, prawda ? :D

    pięknie wyglądasz !
    Ty już po swoim wielkim dniu, czy dopiero przed ? :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślubna i ta króciótka to dwie różne sukienki. Druga jest koktajlowa, ja akurat prezentowałam ją w roli druhny. Mój wielki dzień czeka na mnie jeszcze! I dziękuje! Wszystkiego dobrego, aby wszystko wiodlo Ci się jak najlepiej, udanego ślubu, wesela, a przede wszytskim małżeństwa.
      trzymaj się ciepło!

      Usuń