2016/01/12

12.01.2016// zmieniam się


Mija rok pierwszy. Jestem roześmianą dziewczyną, z bardzo luźnym poglądem na wszystko, nie interesuje mnie nic oprócz najnowych odcinków serialu, tego kto co wrzucił na snapa i kto się z kim całował na ostatniej domówce. Jestem typową, szczęśliwą nastolatką, bujającą w obłokach, robiącą wszytsko co modne i cieszącą się, gdy ktoś to doceni. Ariana Grande na prezydenta!

Rok drugi. Z dnia na dzień co raz wyraźniej widze jak bardzo moje zachowanie jest żałosne. Kasuję Twittera, którego i tak nie umiem obsługiwać i do niczego nie jest mi potrzebny, blokuje starego aska, przestaje rozpychać uszy, co robiłam bo było to wtedy modne. Przestaje słuchać shitu o tym jak zajebisty Nicki Minaj ma tyłek, i tąże częścią ciała świeci przez 4 minuty na moim ekranie. Zaczynam szukać sensu podążania za wszytskimi. Jestem tą czarną owcą, która zbacza z drogi na rzeź i wydostaje się na wolność. W moim przypadku wolność słowa, myśli, poglądów.

Rok trzeci. Przeżywam pierwszą miłość. Jadę na trzeci woodstock. Ludzie mówią, że jestem nie do poznania. Ja tak tego nie odczuwałam. Cały czas byłam i jestem małą, spontaniczną Julcią. Różnica polega na tym, że to już nie jest na siłe, przestałam być na pokaz a zaczęłam być tą mną, która zawsze siedziała gdzieś głęboko we mnie i czekała na swoją kolej. Nie śmieje się z niczego na siłę, aby pokazać swoją wyższość. Pomagam ludziom, jak tylko mogę. Jestem tu dla innych, a przede wszystkim dla siebie samej. Nie muszę się już ukrywać, albo mnie będziesz lubił taką jaka jestem, albo siema!
Tak jest łatwiej.
Model: Dominik Banachowicz "Marwicn" -> a tu macie link do youtuba Dominika K L I K
Foto: Julia Byszkowska





1 komentarz:

  1. Zmiany to coś normalnego, taka naturalna część dorastania, ja również sięgając pamięcią wstecz widzę teraz że byłam inna :) Słuchałam Nicki Minaj, Beyonce, Rihanny i myślałam, że te dziewczyny są jakimś wyznacznikiem wartości, teraz patrzę na nie z przymrużeniem oka :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń