2015/11/17

17.11.2015// przypadki chodzą po ludziach

ramoneska czarna

Przypadki chodzą po ludziach. Nudno by było gdyby nie one. Wielu ludzi byśmy nie poznali, wiele sytuacji byśmy nie przeżyli, wielu rzeczy byśmy się nie nauczyli. To dzięki nim się zmieniamy. Zmieniają się nasze wizje świata, poglądy, spojrzenia, podejście do życia, usposobienie. Tyle im zawdzięczamy, a nie doceniamy. Ja na przykład przez przypadek poznałam Anię, i do dziś dziekuję tej sile, która mi ją zesłała.
Mimo wszytsko, przypadki nie zawsze nam pomagają. Czasem potrafią wymierzyć nam taki cios, że ocieramy się o śmierć.
Te wszystkie wypadki samochodowe, bo co gdyby ten ktoś wyjechał minutę później z domu? Może uniknąłby paraliżu?
Wszystkie gwałty. Nie wydarzyłyby się gdyby dziewczyna pojechała autobusem pół godziny wcześniej, gdy jeździ więcej ludzi i jest jaśniej.
Wszystkie śmierci. Może gdybyś powiedział tej otyłej dziewczynce o dwa nie miłe zdania mniej, nie miałbyś jej dziś na sumieniu?
Dziękuje przypadkom, za to, że dziś siedzę zdrowa i nic mnie nie dręczy.
Dziękuje im, za to, że poznałam moich przyjaciół.
Dziękuje.
Starajmy się dostrzegać pozytywy w naszym życiu. Nie ma po co się zadręczać.
Może jesteś kolejną nastolatką, która przeżywa wakacyjną miłość? Nie martw się, nie pierwsza, nie ostatnia.
Może nie lubią Cię w szkole? Pomyśl nad tym chwile, może po prostu Ci zazdroszczą? Łączę się tu z Tobą w bólu haha!
Trzymaj się, idź z uśmiechem przez świat. Wstawaj i walcz o siebie! Głowa do góry, pierś do przodu! Nie przejmuj się. :)
Pamiętaj, że zawsze mogło być gorzej. :)
Na zdjęciach: Piękna Ania Felińska!



bluzka w panterke

czarna ramoneska

czarna ramoneska

bluzka w panterke


czarna ramoneska

czarna ramoneska


4 komentarze:

  1. Świetny post :)
    I cudowne zdjęcia i stylizacja,
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna modelka! <3 Masz rację wszystko potoczyłoby się gdyby człowiek był mądrzejszy wcześniej, a szkoda, że tak nie jest. :( spodobał mi isę twoj pisania i chetnie bym zaobserwowala ale wyskakuje mi jakis blad i nie moge :( powroce jutro i klikne obserwacje, a tymczasem zapraszma do mnie! :)
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawianie się "co by było gdyby?" nie wnosi nic pozytywnego ;) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń