2015/11/14

14.11.2015//Ania

 Nauka. Słowo które od dwóch miesięcy towarzyszy mi zdecydowanie zbyt często.
Matematyka, fizyka, biologia, chemia to przedmioty, które zawsze sprawiały mi trudności, jednak w trzeciej klasie się przekonałam dopiero, jak bardzo jestem z nich słaba. Dlatego długo nie było nic na blogu, bo ostatnio moimi najbiższymi przyjaciółmi stały się podręczniki. Wzór na pole walca, stożka i jak obliczyć przekątną jego przekroju gdy kąt rozwarcia między tworzącymi wynosi 90 stopni?
NIENAWIDZE MATEMATYKI.
To właśnie na lekcjach z wyżej wymienionych przedmiotów niezwykle utwierdzam się w fakcie, iż jestem typową humanistką. Nie rozumiem po co mi wiadomość  z ilu podjednostek składa się chromosom. Nie wiem po co mi mówią o amperogodzinach, a już na pewno nie wiem jakie włosciwości ma azotan (V) żelaza (III).
No cóz, pasek sam się nie znajdzie na świadectwie, więc siedzę popołudniami i się uczę, jak przykładna uczennica.
Jeszcze tylko 7 i poł miesiąca, dotrwam...
chyba...











Podczas sesji z Anią miałam przyjemność spotkać Magdę i Łukasza. Zrobiłam i parę wspólnych fotek i razem wybraliśmy tą najlepszą. 
Magda ma dziś urodziny, więc z całego serca, życzę Ci Madziu, zdrowia, szczęścia, trwania w miłości i wielu wspaniałych chwil, uśmiechu na twarzy, pogody ducha i spełnienia wszytskich marzeń! STO LAT!
Na zdjęciach:
Ania Wojtaszek,
a na ostatnim:
Magdalena Rzeszutek oraz Łukasz Duda.

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. ♥ Współczuję, też nie przepadam za przedmiotami ścisłymi. HUMAN RZĄDZI ! :D U mnie właśnie niedawno był post na ten temat, jeśli jesteś ciekawa, co tam nawypisywałam, zajrzyj. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń