2015/07/22

22.07.2015 // Liebster Blog Award, po raz pierwszy, ale nie wiadomo czy ostatni

Obiecałam sobie kiedyś, że nigdy nie zrobie niczego popularnego, żadnego tagu, challengu ani niczeg w tym stylu na moim blogu. 
Pora na małą zmianę (może jednokrotną?), zostałam nominowana do...

,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana przez Kesję, a oto pytania, które dostałam od niej:
1.Co jest Twoją inspiracją w pisaniu bloga? 
- Często piszę o ty o czuję, zazwyczaj moim natchnieniem są różne sytuację, w których aktualnie sie znajduję.
2.Jaka jest twoja zaleta i wada? 
- Moją zaletą jest to, że na ogół jestem miła i sympatyczna, natomiast wadą to, że zawsze mam dużo do powiedzenia na każdy temat.
3.Twój ulubiony cytat ?
- "Jeśli jesteś w związku i ciągle płaczesz, to zastanów się, czy umawiasz się z facetem czy cebulą", bo troche humoru nikomu nie zaszkodzi!
4.Podaj dlaczego akurat twój blog jest na swój sposób wyjątkowy?
- Nie uważam żeby był jakiś specjalny, wyjątkowy, tak na prawdę jest milion blogów takich jak mój.
5.Dlaczego piszesz o takiej tematyce?
- Zawsze podobały mi się bardziej blogi na których ktoś prezentował swoje przekoniana, prawdy, niż te na których opowiadał co danego dnia miał na sobie.
6.Czy jesteś osobą tolerancyjną?(szczerze)
- Jestem.
7.Jaki jest twój ulubiony zespół?
- Coma.
8.Oprócz pisania bloga? Co lubisz robić najbardziej?
- Występować na scenie, śpiewać, grać.
9.Co sądzisz o sporcie? Uprawiasz jakiś?
- Sportu jako sportu to nie, ale chodzę na siłownie i od września lecę na zumbę!
10.Ulubiona książka i dlaczego akurat ona?
-"Eleanora i Park", autorstwa Rainbow Rowell. Niech was tytuł nie zwiedzie, nie jest to tanie romansidło. Opowiada o trudach dorastania, róznicach między ludźmi, ale (no bo jakby mogło być inaczej) także o miłości dwóch nastolatków, fascynacji drugą osobą i poznawanie siebie krok po kroku.
11.Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swojego bloga?
- Siedzę nad tym pytaniem już 10 minut, i chyba nie potrafię go skategoryzować.


ja nie nominuje nikogo.
Wrócę,
Byszi ☮

1 komentarz:

  1. Fajne odpowiedzi! Moim zdaniem od czasu do czasu mozna zrobic cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń