2015/07/08

08.07.2015 // Notki o wakacjach są przereklamowane.

     Pomimo tego i tak opowiem o planach na swoje wakacje. 
Informacja numer jeden, najważniejsza, dzień, do którego odliczałam czas przez cały rok, a mianowicie 30 lipca (zostały jeszcze 22 dni) - WOODSTOCK!
Po raz trzeci znów się wybiorę do mojej Ziemi Obiecanej, miejsca, gdzie wszyscy są szczęśliwi, pomocni, zgodni, pozytywnie nastawieni, gdzie króluje dobra muzyka, przyjaźń i miłość. Do Ziemi, którą stworzył tak wspaniały człowiek jak Jurek Owsiak. 

 Można zapytać: "Co ty w tym takiego widzisz?!"

Chodzi mi o atmosferę, o ludzi, o muzykę, o te 3 dni spędzone z nieschodzącym z twarzy uśmiechem. Bo to jest moja Ziemia Obiecana, do której wracać na pewno będę co roku. Ludzie są wspaniali, to jedyne miejsce gdzie możecie zobaczyć punka i skina rozwiązujących razem krzyżówki, gdzie upadniesz i wyciągnie się do ciebie kilkadziesiąt rąk, aby pomóc ci wstać, gdzie uśmiechniecie się do kogoś i nie zostaniecie uznani za idiotów, a uśmiech będzie nawet odwzajemniony i zostanie zamienionych kilka słów. Gdzie ludzie są pomocni, gdzie nie spotkacie agresji w ani jednej sekundzie zabawy. Gdzie pomoc przyjeżdża natychmiast, a przy wypadku zostaje wstrzymany cały koncert. Gdzie zostaje uczczona godzina W., gdzie Owsiak nawołuje ze sceny do dilerów "Pojebało was?!",gdzie wszyscy bawią się bezpiecznie.
(TEKST SKOPIOWANY Z MOJEGO DRUGIEGO BLOGA :  K L I K)

     Resztę wakacji, spędzę w rodzinnym mieście ze znajomymi. Będę chodzić na basen i poznawać nowych ludzi.
NO WŁAŚNIE! Nowi ludzie to super sprawa. Mam ogromną łatwość do ich poznawania. Często spotykam się z tekstami typu "Byszi, nie wstydzisz się, tak podejść, przedstawić, zgadać? No nieźle.". Naprawdę, nie boje się. Jedynym zagrożeniem ze strony tego biednego człowieka, który jest narażony na moją tryskającą przy pierwszym spotkaniu energie, jest to, że po prostu, może mnie ni polubić, więc nic nie ryzykuje. Najgorsze jest jednak to, że czasem przy poznawaniu nowych ludzi istanieje ryzyko, że jest to relacja przelotna, na przykład: gdy poznacie się nad morzem i oboje jesteście z innych miast, łatwo po powrocie do domu stracić kontakt, takie relacje, jeśli wam na nich zależy, trzeba wyjatkowo pielęgnować. Nie bójcie się poznawać nowych ludzi, to nas wzbogaca, o nowe cechy, doświadczenia!
A jakie plany na wakacje macie wy?

Modelki: Ola Ratajczak, Wiktoria Kanior
Wrócę, 
Byszi 












Specjalne pozdrowienia dla Piotrka Gawrycha! Pomysłodawcy posta.


3 komentarze:

  1. Ale ci zazdroszczę! Ja niestety nie mam takiego daru, jak mogę to nazwać darem. Nie umiem zagadywać do ludzi, nigdy nie wiem co powiedzieć, stoję jak wryta i nic nie przychodzi mi na myśl. Nie wiem dlaczego tak mam, w internecie normalnie potrafię pisać z ludźmi hahah
    Pozdrawiam, życzę udanych wakacji i Festiwalu! HTTP://victoriaoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)

    https://madelli1999.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń