2015/07/15

15.07.2015 // dziecko kwiat cz.2

Tak jak zapowiedziałam, powracam z drugą częścią posta z przed kilku dni K L I K.
Miałam tu napisać jak bardzo ciesze się z tego, że znów jadę na Woodstock, ale siędzę już tu przed komputerem od co najmniej pół godziny i niestety, z wielką niechęcią, musze stwierdzić, iż mój zasób słów, który wcale nie jest taki mały, jednak okazał się niewystarczający do opisania tak wielkich uczuć, które wywołuje u mnie sama myśl, że już tylko 14 dni, i stane się najszczęśliwszą osobą, jeśli nie na świecie, to chociaż w promieniu 500 kilometrów ode mnie. Gdy tylko przypomnę sobie jak zaczynałam odliczanie (jeszcze bez pomocy tych jakże inteligentnych aplikacji, które po jakimś czasie zaczęły mnie wyręczać w tej kwestii), gdy na moim liczniku widniała (wtedy znienawidzona przeze mnie) 3 cyfrowa, zbyt duża liczba - 365. Mogłabym Wam teraz opowiedzieć o sławnej między Woodstockowiczami "depresji powoodstockowej", ale będę musiała poświęcić na to dodatkowy post i mam zamiar zrobić to po powrocie zdając relacje z festiwalu. Ostatnio chodzę dużo na zdjęcia, teraz mogę powiedzieć, że jest to całkiem męczące. Idę o 14 wracam o 18, i musze wszytskie dobre zdjęcia przerobić, a najlepiej by było jakbym je jeszcze tego samego dnia wysłała. Niestety, nie zawsze wszystko jest takie proste do zrobienia. Mam jeszcze rodzinę, potrzeby typu: zjedzenie kolacji o normalnej porze.
Wszyscy chętni na zdjęcia ze mną proszeni są o kontakt na MOIM FACEBOOKU
Wrócę,
Byszi☯☯☯




T-shirt : Reserved          Spodnie: Sinsay      buty: Converse

8 komentarzy:

  1. Ja właśnie z takim nastawieniem i emocjami czekam i odliczam do każdego koncertu swojego idola, na jakim się tylko pojawię. To niesamowite, potwierdzam! :)

    www.daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    zapraszam=>http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Pozdrawiam :)

    http://cichyzakatekanonimki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny gust i podobają mi się twoje ciuchy :-) zapraszam do mnie prinfash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to miłego woodstocku! Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No to miłego woodstocku! Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to miłego woodstocku! Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń