2014/12/14

Oliwka!

 Pierwszy dzień po odzyskaniu aparatu, lecimy na zdjęcia!
Nie uwierzycie jaka była moja reakcja, na ponowne wyjście z kimś, miłe spędzenie czasu, zrobienie paru zdjęć. Nie wszystko szło po naszej myśli, momentalnie aparat oba telefony się nam rozładowały, ale nie damy się tak łatwo! Całkiem prawdopodobna jest sesja w przyszłą niedziele, więc mam nadzieje, że będziecie jej wyczekiwać z niecierpliwością.
Nienawidzę tej jesienno-zimowej pogody. Jest mokro, zimno, nieprzyjemnie. Próbuje się  czasem pocieszyć tym, że w domu czeka na mnie kakao i ciepły koc czy sweter, choć nie zawsze wychodzi.
Wrócę,
Byszi☯



Na zdjęciach Oliwia Bogacz :)

8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, jesteś śliczna :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2014/12/xmas-love.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja! ale Oliwii jest bardzo miło!
      Dziękujemy!

      Usuń
  2. ładne zdjęcia ;) ja taką pogodę lubie ;3
    zapraszam do mnie :) kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę Cię powiadomić, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards! :)
    Po więcej informacji zapraszam tu: http://malyelemenyzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń