2015/09/27

27.09.2015/ GRECJA 2K15, czyli wspomnienia, które zostaną ze mną na długo

 Cudownych 8 dni, spędzonych w wiecznym cieple, ze wspaniałymi ludźmi, widokami, które zostawiają piękne wspomnienia. Jest wiele rzeczy, których brakuje mi teraz po powrocie do Polski - przedewszytskim to ci przemili ludzie, jakimi są Grecy, i ludzie, którzy tam żyją. Każdy się do ciebie uśmiecha i jest życzliwy, a ile tam przystonych chłopaków! Więc dziewczyny, jeśli wybieracie się do Grecji, uważajcie na swoje serduszka, bo grecy łatwo potrafią je podbić!
Jeśli już wybieracie się do Grecji, pamiętajcie aby wybrać sie na chociaż jeden rejs! Zobaczenie swojej wyspy (w moim wypadku) z wody, jest pięknym przeżyciem, a widoki, ta błękitna woda i bezchmurne wtedy niebo, zapierały dech w piersiach.
W swoijej walizce przywiozłam kilo muszli, pachnący solą morską strój kapielowy, i mnóstwo pięknych wspomnień, które będą mnie ogrzewać w zimowe wieczory. Mam tylko nadzieje, że wrócę tam jak najszybciej i że przyjdzie mi jeszcze spotkać się z kilkoma poznanymi tam osobami.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz